Je opravdu mnoho způsobů, jak můžete začít podnikat, ale vždycky si dejte pozor hlavně na to, jak podnikáte. A v čem chcete podnikat. Protože je také opravdu mnoho způsobů, jak člověk může podnikat, protože ne vždycky se mu to dobře podařit. Já jsem si vždycky říkala, že nejlepší bude, když člověk se začne rozhodovat na základě toho, když zjistí, jaká je díra na trhu. A víte vůbec, co mám tím namysli, když se řekne slovní spojení díra na trhu? Je to tak, že určitá služba anebo určitě zboží na trhu chybí, ale bylo by o to zájem. Hlavně si dejte pozor, abyste nezačali podnikat v něčem, čeho už je trh přesycen.
A jako například v poslední době oblíbené kadeřnice. My máme malé město, kde je šedesát tisíc obyvatel. Ale je tady sto kadeřnic. Podle mého názoru to opravdu zbytečné, protože jsem si také říkala, že ne všechny kadeřnice se snad ani nemůžou uživit. Protože jsem také řekla, že určitě každá kadeřnice musí mít nějakou skvělou reklamu, jinak by to asi nešlo. Moje sestra je vzhledem okolností také kadeřnice. A moje sestra má opravdu skvělé webové stránky, kde tam má také velmi originální reklamu. Reklamy na kadeřnictví a kadeřnické služby má taky na Pinterestu a dalších sociálních sítí, jako je například tik tok.
A tato síť se mi líbí opravdu nejvíce, protože já ho mám taky. Pinterest je skvělý a velmi zajímavý a hojně navštěvovaný. A stále přemýšlím, že bych také podnikala v oblasti kosmetiky, takže já osobně bych si dala také nějakou reklamu na Pinterest a hlavně na tik tok, protože na tik toku trávím opravdu spoustu času. A ne nadarmo se říká, že na internetu se člověk zblázní, že internet je škodlivý. Když někdo prostě podniká online a požaduje skvělé reklamy PPC TikTok nebo také PPC reklamy na pinterestu, tak je potom logické, že bude na počítači trávit hodně.