Pokud je nÄ›co rozhodnÄ› úplnÄ› jiné, než tomu bývalo, pak je to pÅ™Ãstup dÄ›tà ke vzdÄ›lávánÃ. Dnes už se jen tak nesetkáte s dÄ›tmi, které se rády uÄÃ, rády se vÄ›nujà škole apod. Dnes ÄlovÄ›k spÃÅ¡e potká dÄ›ti, které o Å¡kolu nemajà žádný zájem. Bohužel je vÃce tÄ›ch, kteřà o Å¡kolu nemajà zájem než tÄ›ch, které jednou nÄ›co chtÄ›jà dokázat. Mnoho lidà si již zvyklo na to, že dÄ›ti ztratily o vzdÄ›lánà zájem, ale nÄ›co takového nenà pÅ™ÃliÅ¡ dobrý zvyk. Mnohem lepÅ¡Ã by bylo, pokud by se s tÃm lidé pokusili nÄ›co udÄ›lat a ÄÃm dÅ™Ãve s tÃm zaÄnou nÄ›co dÄ›lat, tÃm lépe. Mnohdy to nenà jen o Å¡kole, ale také o rodiÄÃch a o tom, jaký majà pÅ™Ãstup k uÄenà jejich dÄ›tÃ.
Pokud vidÃte, že vaÅ¡e dÃtÄ› pÅ™ijde domů ze Å¡koly, ani se nenajà a jde hned na svůj telefon nebo poÄÃtaÄ, pak to rozhodnÄ› nenà dobré. Je spousta rodiÄů, kteřà se divÃ, že jejich dÄ›ti majà ve Å¡kole Å¡patné známky. Nenà to právÄ› tÃm, že se vaÅ¡e dÄ›ti vÄ›nujà nÄ›Äemu úplnÄ› jinému, než je Å¡kola? Spousta rodiÄů má tendenci házet vinu na uÄitele, ale uÄitelé kolikrát za nic nemohou. Ano, je sice pravda, že existujà uÄitele, kteřà majà velice zvláštnà pÅ™Ãstup a to takový, že chtÄ›jÃ, aby se dÄ›ti vÅ¡e nauÄily samy, takže jim vysvÄ›tlujà jen minimum, ale je mnohem vÃce tÄ›ch, kteřà se dÃtÄ›ti snažà vÅ¡e maximálnÄ› vysvÄ›tlit a snažà se, i když už danou vÄ›c dÃtÄ›ti vysvÄ›tlujà po tÅ™etÃ.
Bylo by opravdu dobré a to zejména, pokud chcete, aby z vaÅ¡eho dÃtÄ›te jednou opravdu nÄ›co bylo, abyste udÄ›lali to, že na nÄ›j zaÄnete dohlÞet. SprávnÄ› by to mÄ›lo fungovat tak, že by se dÃtÄ› mÄ›lo prve vÄ›novat Å¡kole a poté až svému mobilnÃmu telefonu. Ano, urÄitÄ› by si dÃtÄ› mÄ›lo po pÅ™Ãchodu domů dát chvÃli, aby si od vÅ¡eho odpoÄinulo, ale mÄ›lo by se jednat o chvÃli, a nikoliv nÄ›kolik hodin. Zkuste se zamyslet nad tÃm, jak to funguje v pÅ™ÃpadÄ› vaÅ¡eho dÃtÄ›te. Je dost možné, že pokud se zmÄ›nà pÅ™Ãstup, najedou na tom bude vaÅ¡e dÃtÄ› mnohem lépe.