Každý produkt má svého zákaznÃka, svou cÃlovou skupinu, pro kterou je urÄen. To platà i o nejrůznÄ›jÅ¡Ãch Äasopisech, vÄetnÄ› tÄ›ch lifestylových. I ty se pÃÅ¡Ã pro konkrétnà skupinu lidà tak, aby právÄ› tuto co nejlépe zaujaly.
Â
Je to samozÅ™ejmÄ› pochopitelné – ÄÃm pÅ™esnÄ›ji bude produkt cÃlen, tÃm lépe se bude také prodávat. To platà i zde. Proto je jasné, že zákaznická základna musà být sice relativnÄ› úzká, avÅ¡ak zároveň poÄetná, aby se v dneÅ¡nà internetové dobÄ› prodej Äasopisu vůbec vyplatil.
Â
Â
U tohoto typu magazÃnů jsou pak cÃlovou skupinou ženy, pÅ™edevÅ¡Ãm ty starÅ¡Ã 30 let, a to hlavnÄ› ze stÅ™ednà tÅ™Ãdy. PrávÄ› ony se o takovýto typ Ätenà zajÃmajà nejvÃce.
Â
Důvody jsou zde pomÄ›rnÄ› jednoduché – majà sice dost penÄ›z, aby si mohly pravidelnÄ› kupovat Äasopis, avÅ¡ak zároveň ne tolik, aby byly zcela spokojené se svým životem. A právÄ› tento typ Äasopisů se jim snažà dát nadÄ›ji, že i ve své situaci na tom nejsou až tak Å¡patnÄ› (což vÄ›tÅ¡inou skuteÄnÄ› nejsou) a že mohou svůj život zlepÅ¡it.
Â
Â
CÃlem zde samozÅ™ejmÄ› nenà nÄ›jaká lidumilná pomoc ženám. Jde tu hlavnÄ› a pÅ™edevÅ¡Ãm o to na nich co nejvÃce vydÄ›lat. Proto jsou zde rady, které se hezky Ätou a zdajà se srozumitelné, avÅ¡ak kterými nenà tak snadné se dlouhodobÄ› Å™Ãdit. Proto, když nevyhnutelnÄ› celá vÄ›c ztroskotá a vÄ›ci budou naprosto stejné, jako pÅ™edtÃm, budou ženy dávat vinu pÅ™edevÅ¡Ãm samy sobÄ›.
Â
To vÅ¡ak nenà výsadou jen tohoto typu Äasopisů, avÅ¡ak prakticky vÅ¡ech. Na to bychom nemÄ›li zapomÃnat, aÅ¥ už odebÃráme jakoukoliv tiskovinu. Bez ohledu na to, co se nám snažà tvrdit, tu jde ve skuteÄnosti pouze o zisk pro vydavatele.
Â
Proto bychom mÄ›li jakékoliv rady, které v Äasopise najdeme, brát vždy s rezervou, pÅ™ÃpadnÄ› se poradit s nÄ›kým, kdo tématu skuteÄnÄ› rozumÃ. Pokud máte pocit, že váš život je skuteÄnÄ› v troskách, pak je mnohem lepÅ¡Ã vyhledat odbornÃka. Ten vám totiž bude schopen skuteÄnÄ› pomoci.